Vi hänger på...

...Nimbys värld. Känns som ett bra fredagsnöje! StorA och hans kusiner hittade ett gömt påskägg och fick fina priser. Inte dumt alls!

Lunchen var god, och snart väntar showen som man vid det här laget kan utantill.

Vem vet?
Nästa gång kan nog jag vara prinsessan Tessan?! Som rojalist i själ och hjärta så skulle det vara det närmaste jag kommer den världen.

Ja, om man inte räknar med midsommarnatten 1998 då jag sovandes med sju blommor under kudden drömde om Carl-Philip. Det var ju, å andra sidan,en annan historia.

Nu, showdags!

Ha en fin fredag!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, vi borde verkligen fara dit tillsammans någon dag!! Vore ju super-kul!!!



Trevlig helg, kraaaaaam

Postat av: Annika

Hoppas ni hade riktigt kul. Ha en fortsatt bra helg :)

2012-04-13 @ 21:32:40
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/
Postat av: Malin B

Det här stället såg livat ut! =)

Å, drömmer du om att bli PRINSESSA?

Vill du jag ska börja kalla dej Estelle?

2012-04-13 @ 22:30:18
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback