Inte pigg alls

 
Jag har varit frånvarande ett tag av en anledning.
Vi har nämligen varit på resande fot.
Här borde det förmodligen stå nåt om den fantastiska semestern
vi hade i Stockholm förra veckan för jag har hur mycket som helst att
berätta. Istället skriver jag dessa korta rader.
Jag är nämligen sjuk.
Det är länge sen jag var så här dålig.
 
Karlar brukar ju säga att vara förkyld är värre än att föda barn.
Jag har fött barn.
Denna gång undrar jag dock inte om det ligger nåt i det karlarna säger....
 
Vi hörs när jag är frisk!
 
/Frida

Kommentarer
Postat av: Cissi

Huvva...krya på dig!!!!
Kraaaaaaam

Postat av: Malin B

Pigga på dig!!!

Svar: Tack!
fridasfunderingar.blogg.se

2012-08-08 @ 19:56:49
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback