I väntans tider

Jag tillhör dem som brukar tycka att söndagar är halvjobbig eftersom det betyder att helgen är slut.

Ikväll längtar jag.

Jag ser verkligen fram emot att jobba imorgon. Armen känns bättre, magen känns bättre och humöret är bättre.
Vi har varit sociala i helgen, och till och med varit på en kort stadstur.

Jag har läst era kommentarer och gläds i hjärtat att så många bryr sig om mig.
Det betyder mer än jag trodde, och mer än ni nog trodde för den delen.

Njut av första advent och gläds åt att imorgon är det en annan ankomst som väntar.

Vardagen.

Den tar man för givet tills man inte har den längre. Kanske bra att påminnas om det ibland?


Frida



Kommentarer
Postat av: Malin B

Vardagen är de bästa dagarna! =)
Då det flyter på liksom.
Kram!
Tyvärr, inte en smula är kvar av den jätte goda prinsesstårtan. Annars VET du att jag GÄRNA hade delat med mig till dig.

Svar: Jo, det vet jag också att du hade gjort! :)
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Fru Lejon

Du är liiite för långt borta för en kram, så då får du en virtuell sådan! Mot vardagen!

Svar: Jag gillar sådana kramar också! Kram tillbaka!
fridasfunderingar.blogg.se

2012-12-03 @ 07:30:03
Postat av: LenaJL

Utan dig är inte nätet the same, lixom! <3

Svar: Men så fint sagt! Tack fina du!
fridasfunderingar.blogg.se

2012-12-05 @ 00:56:02
URL: http://www.lillafavoriten.blogg.se
Postat av: Mags

Japp så är det...vardagen känns alldeles underbar när man fått känna på att sakna den en tid! Hoppas du får fortsätta att må bättre - I miss U/kram Mags

Svar: Tack vännen! Saknar dig med! KRAM
fridasfunderingar.blogg.se

2012-12-06 @ 17:03:13
Postat av: Malin B

Måste börja med att säga att jag blir så himla GLAD när du skriver hälsningar hos mig! =)
Så svaret: BLÅSVART!!!
Nu blev du lite chockerad va? ;)
Grejen var den att det var ÖGONFRANSARNA som färgades... Så brynen...

Svar: Jag blir lika glad när jag hör från dig ska du veta!Blåsvart hade varit ett modigt val. Det hade du måsta postat en bild på i så fall ;-)
fridasfunderingar.blogg.se

2012-12-10 @ 21:05:25
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback