Oops I did it again!

Jag försvann igen. Sorry!
Mycket på jobbet och trött när jag kommit hem.
Fysiskt har jag mått mycket bättre, t o m bra, tills i torsdags då
magen kejkade och jag dessutom fick feber.
Magen känns bättre, men febern håller i sig om än graderna inte är
särdeles höga.
 
Jag ser på facebook och bloggar hur alla bakar, pysslar och håller på.
En del njuter, andra stressar.
 
Jag varken bakar, pysslar eller håller på.
Stressen är dock obefintlig.
Jag förstår inte varför man ska stressa nu överhuvudtaget?
Julen är ju liksom bäst!
 
Nä.
Njut av ledigheten (om du är ledig) och koncentrera dig på det
som är viktigt: Julklappar!
(Det trodde du inte va? Nä, jag skojade bara hahahaa)
 
Det viktigaste är du och de du omger dig med.
Hoppas du får en kärleksfull jul med de du tycker om.
 
Kram!
/F.

Kommentarer
Postat av: Malin B

Ja, en skidtävling om dagen är exakt det jag försöker få mina barn till. ;) Så länge de inte ändrar "priset" vill säga!!!
Juldagen är tydligen nästa tävling. Spännande! För då har ju gårdagens 2:a dessutom nytt "material" så att säga. ;)
Jag "lullar runt" här bland mina dammråttor och njuter av att åtminstone badrummet är färdigstädat. Nu är det ju dessutom tid att dra igång med fika och VEM prioriterar städning DÅ? Jag bara undrar. ;) Att "chilla" är något jag bör öva på enligt mina barn så jag övar för fullt!
De är ganska omtänksamma iallafall...
God Jul!

Svar: Hur gick det i dagens tävling måntro? Gav klappen extra boost till tjejen måntro?
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Cissi

God Jul bästa Frida :))))

Svar: Detsamma!
fridasfunderingar.blogg.se

2012-12-23 @ 10:08:53
URL: http://lillohman.blogg.se
Postat av: Ingela

Hej! Här har du en till som inte stressat det minsta. Det enda jag bakat är min traditionella jullimpa med lingon. Paketen var klara för ett par dagar sedan, beställde det mesta vi internet. Både billigare och enklare. Japp, jag har känt mig stressad men mest för att jag varit så förberedd och att det liksom hör till jul att man ska känna sig stressad. Märkligt, men sant. God Jul!

Svar: God Jul på dig också! Hoppas själva julafton blev bra och stressfri!
fridasfunderingar.blogg.se

2012-12-23 @ 11:54:21
URL: http://alegnis.blogg.se
Postat av: LenaJL

Haha. Jag har bakat, stressat, njutit OCH önskat mig en IPad. Undra om jag får en?! Haha, skulle inte tro det. :)

God jul My love!

Svar: Blev det någon Ipad måntro? Kram älskling!
fridasfunderingar.blogg.se

2012-12-23 @ 22:37:10
URL: http://www.lillafavoriten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback