Mitt musiköra blöder.

Kära Björn!

Jag tyckte du var jättehärlig i "Stjärnorna på slottet".
Jag uppskattar dina krönikor i den fackliga tidningen som Maken
får hem i brevlådan .Jag har ej läst nåt annat av det du skrivit, men
det ligger ingen värdering i det, bara lathet.

Och vet du?

Ditt språk är vackert, och hade det varit en ORDfestival hade det varit
bra. Igår var det en MELODIfestival, men det tror jag många glömde bort.

Så kära Björn, jag förlåter dig.

Att din "låt" fck en plats i Melodifestivalen beskyller jag Christer Björkman för.

Det faktum att du kom vidare till Globen anklagar jag svenska folket för.


Björn! Du och säden är förlåten.

Men Christer och svenska folket?

I det fallet får jag "vända andra kinden till".




Då ser ni ju mitt andra blödande musiköra ordentligt också tänker jag.


Kommentarer
Postat av: Annika

haha, bra skrivet Frida! Fast du kan då inte skylla på mig om än jag tillhör svenska folket, jag kollade på film istället ;)

Postat av: Maggan

Kan vi starta ett upprop mot svenska folket och Christer Björkman....? Kraaaaaaaam

2012-02-19 @ 20:13:40
Postat av: Malin B

Jag trodde att det bara var min son som tyckte att han var SÅ kul inte "hela svenska folket"!!!

Vi kan dock inte skylla på honom, med en mamma som snål smålänning blir det röstning av "finsk variant" som Mark Levengood pratade om: man sitter i soffan och vrålar vem man vill ska vinna!

Lillsyrran tyckte dock annat så hej och hå vilket liv det var i går kväll. ;) Hon röstar ju också på finskt vis. Naturligtvis.

2012-02-19 @ 22:12:53
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Läna

Vidrigt! (melodifestivalen alltså...)

2012-02-20 @ 06:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback