Det ska vi fira! Det ska vi fiiiira!

Kronprinsessan levererade en prinsessa idag. Oh the joy!
Jag satt klistrad vid presskonferensen och jag fällde en liten tår faktiskt.
Det är nåt rörande med nyblivna föräldrar helt enkelt.

Undersåtarna i kungariket fick också ta del av firandet.
Libero var snabba i vändningarna och gav prinsessrabatt på två paket blöjor.

Jag måste ge dem cred för kupongnamnet också, även om jag tvivlar på att
prinsessan får just DET tilltalsnamnet på riktigt.

Oj vad de skulle få blurra namnet för att undvika anklagelser
om produktplacering liksom...



För övrigt kan jag ju passa på att nämna att bloggen fyllde fem år
den 21:a. Det hade jag glömt faktiskt....

Nåja!
Hipp hipp hurra på bloggens femårsdag(i efterskott).


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag fällde också en tår när jag körde till jobbet och lyssnade på en stolt nybliven pappaprins. Grattis i efterskott till dig och bloggen! Trevlig helg! Kram kram

Postat av: Malin B

Grattis till bloggerskan och grattis till lilla Estelle. Lite "kul" att det blev ett otippat namn förstås även om jag förstod att de inte skulle köra min "taktik" och dra till med Torsten eller Torun. ;)

2012-02-24 @ 22:19:13
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Frida

Anna: Jag och bloggen tackar så mycket :D



Malin: Jag såg din metod och den var ju kreativ om inte annat. Fast just då kunde jag inte kommentera. Vårt nät har strulat deluxe de senaste dagarna, men nu har Maken lekt datageni och fixat det hela. Tänkte så du inte tror jag har övergivit dig eller nåt....

2012-02-25 @ 08:29:45
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback