Det som växer

Det gick inte så bra i handbollen igår, men jag är inte bitter.
Sitter dock här med lite ångest.
Inte börja om att jobba ångest, utan mer "stiga upp tidigt-ångest".
Om jag ändå måste jobba så kan jag ju bjuda på nåt fint för er att
kika på under tiden. Bra va?!

Jag vet ju att jag har ett antal trädgårdsintresserade människor
som läser här. Själv kan jag ju bara namnet på ett fåtal blommor
och buskar så jag kan inte berätta exakt vad nig ser.
Ni kan ju alltid roa er med att namge vad ni ser vetja!


Okej. Inte direkt trädgård, men ni var ju tvugna att få se lite på stranden
också faktiskt....









image description



Och ja.
Jag kände igen en massa av växterna/blommorna.
Det var bara det att de nog gick på anabola eller nåt för de var så stora
i jämförelse med vad jag är van att se dem här i Svedala.

Nä vänner!
Ha en bra dag!

/Frida (som tidsinställde inlägget för jag kan inte vara på två ställen samtidigt)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fantasiska bilder!! Tänk att många av växterna har vi som krukväxter..

Hoppas du får en härlig första arbetsdag!

<3 Kraaaaaaaaaaam!

2012-01-24 @ 09:37:40
Postat av: Cissi

Hoppas du tog dig upp utan problem!! Är sjukt jobbigt då man vart ledig...



Fina bilder..längtar utomlands :):):)



Kraaaaam

Postat av: Annika

vilka fina växter, tyvärr kan jag inte bidra med några namn. Ha en fin dag! Kram :)

2012-01-24 @ 11:01:10
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Såg nån liten ficus ( de brokbladiga )och Hibiscus ( de rödrosa ) och de är helt underbart vackra !



Fick en liten längtan till utlandet...suck !



♥ ♥ ♥



KRAAAM EVA

2012-01-24 @ 11:29:14
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Malin B

Hibiskus, palmblad... Äsch, jag är inte så bra på växter jag heller. Skulle hellre namnge dem som RIKTIGT FINA VÄXTER!

Aha, det är ANABOLA farmor använder. Att jag inte har tänkt på DET förut. Du är ett geni Frida! Gillar dig skarpt.



Hoppas det gick bra med att kliva upp i ottan, om du vill ha sällskap kan du alltid kontakt mig - jag tassar upp när klockan slår fem... Men så sover jag destå längre på lördagsmorgonen. ;) Folk ser helt chockerade ut när jag serverar frukost vid halv elva tiden då... Det är det som ger jämnvikt i livet!

2012-01-24 @ 21:44:57
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback