Hem ljuva hem!

Jag är hemma.
På riktigt!

Har bara varit med familjen idag.
Bland annat dragit på mig täckbyxorna och pulsat ner på affärn,
med StorA sittandes på pulkan.
Igår gick jag i shorts.
Snacka om skilda världar!

Har inte bestämt hur jag ska lägga upp rapporteringen, det vill säga
om jag ska dra en dag-för-dag genomgång av vad vi
pysslat med och göra er extremt avundsjuka på mitt pool(och sol)häng
under lång tid, eller ska jag köra lite randomteman.




Har fått kommentarer i efterhand, och även läst på och insett att det var som
jag misstänkte, det vill säga att tekniken strulat och gjort det omöjligt för er
att kommentera. Jag får väl skylla mig själv som uppdaterar en app så
slaviskt innan jag läser omdömena....

Jag skyller på solsting (alternativt drycken med sting i) :D

Nu ska jag fortsätta umgås med mina smågrabbar och ta tillvara på
varenda sekund av denna dag. Om det är nåt jag lärt mig så är det
att saker och ting kan ändras fort.

På en sextimmarsflygning kan du ha en partiledare och ledning i handboll
när du bordar ett plan, och stå utan partiledare och ett oavgjort slutresultat
i matchen när du landar.....



Kramar och kärlek!


Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen hem!!! Vilken fin bild på dig :-) Kram kram

Postat av: Malin B

Du, det där "gillar dej" är ömsesidigt!!! =)

Gulliga du på fin bild där, som det strålar om dig.

Det har då svängt ordentligt med både det ena och det andra när du varit i väg... Kandiderar du som partiledare då? ;) Du får säkert minst två röster. Från mig och så brukar man alltid kunna lita på sin mamma! =)

2012-01-22 @ 21:50:50
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Frida

Anna: Tack ska du ha, i dubbel bemärkelse!



Malin: Inte ens jag är tillräckligt vit som snö. Media, med Aftonbladet i spetsen, skulle nog kunna får det mesta jag gjort till nåt negativt. Det räcker ju med att använde alliansens felaktiga benämning på försäkringar för att de skulle kunna få till rubriken "Socialdemokrat levde på bidrag i ett år". (jag känner mig lite bitter). Känns skönt med ditt stöd dock. Jag lovar att du är den första utanför familjen som får veta när jag blir nominerad :-))

2012-01-22 @ 22:09:21
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: SvBG

Välkommen hem! :-D

2012-01-22 @ 22:57:19
URL: http://www.svenbertilgrahn.blogspot.com
Postat av: Frida

SvBG: Tack så mycket! Det är skönt vara hemma!

2012-01-23 @ 23:51:10
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback