Nedräkning!

Sista morgonen på Gran Canaria. Hemlängtan är gigantisk, men familjen får jag träffa först imorgon eftersom det inte går några kvällsflyg mellan Stockholm och Luleå på lördagarna.

Det verkar inte som jag är den enda som längtar dock. Fick sms från Maken igår kväll nämligen:

StorA började gråta i kväll. Han kom på att han saknar mamma.
Maken: Men vad är det du saknar med mamma?
StorA:Pussar och kramar... Men pappa kan inte jag få sova med dig ikväll?Maken: Klart du får!

Sen sjöng han och dansade i stora sängen.. Elektrisk eelektrisk.. Elektrisk elektrisk

Och då sjöng han om elektriska ålar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem, Frida! :)

2012-01-22 @ 04:15:20
Postat av: Frida

Tack du vem du än är!

Postat av: Läna

Det var jag, igen... :)

2012-01-22 @ 23:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback