Nu är jag här, nu är jag är!

Jag har jobbat som en gnu förra veckan.
Åttio timmar tror jag det blev.
Då kan ni betänka att jag jobbat minst av vi systrar.
 
Det var ofantligt roligt, men åh så skönt det är att det är över!
 
Nu har jag gjort det som jag skrattade åt i förra inlägget.
Jag har tagit semester.
Till femte augusti är min tid min egen, eller framförallt barnens och familjens.
 
Igår firade jag med att äta med  min "bestest" till vän, och sedan underhållas
av Karlbergsteatern i två timmar
 
Nu fortsätter firande lite mer modest med att storhandla så det ekande
kylskåpet blir mindre tomt.
 
Ha en fin dag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

80 timmar på en vecka!
Ja, jag ska då inte klaga...
Fast å andra sidan brukar jag ibland säga att jag jobbar jämt, är jag inte på jobbet så är det arbetsuppgifter hemma av annan karaktär. ;)
Ha en skön semester!!!
Jag har min sista jobbardag i morgon men jag lär inte hinna bli klar så jag jobbar tills jag är det... Den som väntar på något gott. ;)

Svar: Hoppas du hinner klart så du får vila upp dig ordentligt! Kram!
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback