Pausunderhållning

StorA och jag hade en mysig stund innan sängdag igår.
Det innefattade lite sång, försök till vissling och skrattanfall.
Mitt i detta lägger han av värsta fisen.
Den stank i hela rummet.
Ännu mer gapskratt.
 
Jag (flämtande efter luft): Måste du bajsa?
StorA (flämande efter luft): Nääääää
Jag (kan inte andas av många anledningar): Fyyyyy vad det luktar. Uäääääk!
 
StorA gapskratter supernöjt
 
 StorA( ställer sig upp):
Mamma! Jag måste bajsa. Ligg kvar i sängen och prata med Gud.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Tur att det alltid finns någon att prata med när det blir paus. ;)

Svar: Eller hur?! Man känner sig liksom aldrig ensam då!
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Cissi

Haha, alltså din son ar rolig :):):)

Svar: Jag vet (ärligt talat) inte var han får allt ifrån egentligen.Fast jag misstänker att det måste vara från mig ;-)
fridasfunderingar.blogg.se

2012-07-28 @ 17:36:32
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback