Det blir inte som jag tänkt.

Första arbetslösa dagen.
LillA fick magsjuka för två timmar sen.
Maken reser bort.
Jag ska ha konsert med kören och tillhörande körfest efteråt imorgon.
Eller rättare sagt: Skulle.
Oddsen att jag kan vara med är små.
Festen skulle vara hos mig.
Hoppas någon annan ställer upp så det blir av.

Jag är inte bitter. Faktisk.
Jag har bett att barnen skulle vara friska så jag fick jobba alla
kvarvarande dagar jag hade. Jag är otroligt tacksam för
att den önskningen slog in.

Nu när helgen blir som den blir.

Visst är det okej att känna sig lite besviken?


Sjuklingen när han var frisk....

Kommentarer
Postat av: Carola L

Vad trist! Hoppas att han kryar på sig snabbt!

Postat av: Mamma

Så tråkigt! Hoppas lilla A kryar på sig fort och att ni andra klarar er....

Festen tar vi... hjärterum finns så det är inga problem.

Håller tummarna att du kan vara med på konserten!



Kraaaaaaaaaaaaaaaam!

2012-06-01 @ 09:10:05
Postat av: Madde

Tyvärr måste nog även jag erkänna att en viss likhet finns det Birk.

Hoppas lilleman kryar på sig snabbt och att alla ni andra klarar er från denna fruktansvärda sjukdom!

2012-06-01 @ 18:23:23
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Malin B

Aj, aj, aj!

Du man FÅR vara bitter. "Det blir aldrig som man tänkt sig" sa min mamma ofta... Fast då syftade hon nog på att hon bar på en sjukdom som hon inte berättade om för oss... Ack ja!

I jämförelse med den så är det ju bättre med magsjuka fast det är inte kul det heller, när man är drabbad så nu håller vi tummarna för att det trots låga odds blir vinst! På alla vis.

Kram!

2012-06-01 @ 21:18:30
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback