Vågar inte andas ut än men...



Jag är tacksam för en hel natts sömn-för hela familjen.

Jag är tacksam för att gårdagen blev över förväntant trots trötta
barn och en mamma med sömnbrist.

Jag är tacksam för att LillA piggade på sig redan på förmiddagen, och
åt (och sket) normalt hela dagen.

Jag är tacksam för att, trots att LillA vaknade halv sju, så ville han
se barnprogram och jag kunde slumra till åtta.

Jag är tacksam för att jag då fick två mysungar i min säng så
vi kunde starta dagen på ett bra sätt.

Om dagen fortsätter bra så kanske jag kan delta på konserten,
om inte så blir det myskväll hemma.

Hur som helst så blir det här en bra dag har jag bestämt.

/Frida


Kommentarer
Postat av: Kör-anna

Hoppas de håller i sig så du kan vara med ikväll. Har en febrig dam här hemma så jag vet inte riktigt vilken tid jag kommer då Erik jobbar. Jag är ju dock inte lika viktig som dig! Kram

2012-06-02 @ 10:04:54
Postat av: Annika

Hoppas att du kan vara med ikväll. Jag har bara hört er en gång, ikväll blir den andra, kram!

Postat av: Malin B

Det är bra när man har bestämt sig!!!

Här velade jag mellan en kopp kaffe och en "dammsugare". En grön, god alltså. Det är ju ändå lördag. ;)

Valet mellan det och en joggingtur i det svinkalla, blåsiga vädret.

Nu när jag knallat runt i bloggvärlden fick jag ny inspiration och har bestämt mig för en joggingtur.

Sedan behöver ju inte det ena utesluta det andra men jag brukar iallafall "vräka i mig" mindre volymer när jag rör på mig ordentligt. En konstig ekvation men så är det iallafall.

Kom du i väg till kören?

2012-06-02 @ 16:25:05
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag är så tacksam för jag kunde vara med! Hallelujah!



2012-06-02 @ 21:46:43
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback