Tagit ett kliv åt fel håll

När vi sätter oss i bilen spelas "Sjumilakliv" på radion.

Jag (till StorA): Det här var din favorit när du var i LillA:s ålder
StorA: Var det?
Jag: Japp! Jag har till och med filmat dig när du dansar till den låten.
StorA (drömsk): Åååååh! Ja, det var verkligen min favorit.
Jag: Mmmmm
StorA (krasst konstaterande): Men det var ju innan jag hade hört "Barbie Girl".


Vad ska man säga?

Han har helt klart tagit ett kliv åt fel håll.


Å andra sidan är ju inte det är första gången nåt känns upp och ner.

Kommentarer
Postat av: Jenny

tackar tackar för gratulationerna!



Härlig dans förresten, i inlägget nedan. Sådant gör jag fortfarande, fast jag är vuxen hihi. Ibland måste man bara få dansa loss!

Postat av: Malin B

Jag tycker att StorA:s kliv är helt underbara - rätt fram bara! =)

2012-03-07 @ 21:19:44
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Frida

Jenny: Kan du inte ta kort och lägga ut? Det skulle jag tycka var roligt på alla sätt och vis :D



Malin: Så sant så sant! LillA gillar dock Sjumilakliv. Nu dansar han till den för tredje gången sen vi steg upp.... (har jag förresten sagt jag är ett Martin Stenmarck fan? Det kan ju inverka på min inställning att StorA gjort ett nerköp till Aqua) ;)

2012-03-08 @ 09:48:21
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback