Den försvunna diamanten



Jag och barnen har haft en väldigt bra dag idag.

Vi har hängt en hel del med mamma/mormor och även med syster/moster.
StorA köpte lego och byggde ihop det hemma hos mormor.
Såklart glömdes en del kvar konstaterades det under gråt idag när vi kom hem.
Jag sms:ade mamma som skulle hålla utkik och, javisst, hon hittade den försvunna "diamanten".

Jag (läser sms:et): Mormor har hittat Catwomans diamant.

StorA(tittar upp): Har hon?

Jag: Japp, den var i vardagsrummet. Jag skriver attt du blev glad.

StorA (rynkar pannan): Men mamma! Jag blev ju inte glad.
Jag blev ju bara pyttelite lycklig...


Kommentarer
Postat av: Mormor

Den försvunna diamanten är på väg hem med bud (fadern)...

Det värmer mitt mormorshjärta att barnbarnet blev lycklig, även om det var pyttelite! Jag bara älskar den killen!

Kraaaaaaaaam!

Postat av: Annika

hahaha, men så charmig den där ungen verkar vara, eller båda två för den delen. Ur barnamun får man höra "som det är".

2012-05-21 @ 23:46:34
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha, söt :)

2012-05-22 @ 08:24:41
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback