Flera anledningar att fira

Dagens slutade precis som jag hoppades, dvs i Eufori!
Så himla roligt det var att Loreen vann!

Idag har jag fått sovmorgon till tio i elva.
När jag vaknade var hela familjen dessutom borta och
jag vet inte riktigt var de är, men hem kommer de väl så småningom.

Dessutom kommer mina förälrar, svärmor och storasyster med familj
hit lite senare då ska vi ha dubbelkalas.

Maken fyllde år i torsdags och idag är det alla mammors dag.


Jag hoppas att just DIN dag, oavsett vad du gör, blir himla fin.
Eller, varför inte, euforisk?



Mamma. Den här är till dig.
Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag säger som pappa Anton sa i Katthult: "Jag hoppas att det blir ett roligt och bra kalas!"

KUL att Sverige vann, fast jag är inte någon "stora festival fantast"... Tittade dock på omröstningen för att se om det skulle gå så bra som det hade förutspåtts och det gjorde det ju verkligen!

Postat av: Mamma

<3

2012-05-27 @ 21:26:01
Postat av: Annika

Perfekt att slå ihop kalasen, annars kan jag tycka att såna dagar som mors dag och fars dag, bara blir ett enda flängande. Det där konceptet ska jag minsann ta efter. Kram!

2012-05-28 @ 08:55:05
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/
Postat av: Frida

Malin: Det blev som Anton i Katthult sa! :)

Jag som är en riktig schlagerfantast hade en högtidsstund. Jag var såååå lycklig!



Mamma: <3



Annika: Det var faktiskt toppen! Första året vi gjorde så, men jag tror jag vill göra det till en tradition :)

2012-05-28 @ 20:34:12
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback