Operation

Det var inte meningen att försvinna igen.
Nåt kom emellan,
För över ett år sen skrev jag om mina underredsbekymmer.
Jag var på ny undersökning tidigare i höst,och i måndags var jag
kallad för att göra en Laparoskopi (titthålsoperation).
Och visst var det nåt fel. Jag hade inte inbillat mig.
Det var riktigt skönt faktiskt.
Jag har efter kejsarsnittet med LillA fått (ordentligt) med sammanväxningar
mellan tjocktarm och livmodern. De kunde ta bort nästan alla och
trodde inte jag skulle ha fler problem.
På tal om problem kan det ju förklara många av mina bekymmer,
både magbesvär och kvinnobesvär.
Efter ingreppet var jag i dåligt skick så jag blev kvar över natten på sjukhuset.
Sen fick jag återhämta mig hos storasyster med familj då
både StorA och LillA fick den onämnbara sjukan,
Nu är jag dock hemma igen.
Trött och sårig.
Värken över axlar, nacke och bröstkorg börjar dock avta.
 
Så.
Om jag försvinner lite till så misströsta ej.
Jag tar bara en micropaus och återhämta mig.
Resten av 2012 ska nämligen blir sjukt bra har jag bestämt.
Nu får det vara nog med motgångar!
 
 
PS: Jag har saknat er mer! DS
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A Bib By Anna

Kram på dig vännen!

Svar: Kram tillbaka!
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Eva


Men vännen...så skönt att du blivit fixad !!! Bra då dom hittar nåt o kan åtgärda :D
Vi måste noh snart få oss en "familjefika" igen...eller hur ? Kanske i Skuthamn hos Cissi...;-)
♥♥♥
JÄTTEKRAAAM EVA

Svar: Tack för omtanken! Och jag säger ALDRIG nej till en fika! Kram!
fridasfunderingar.blogg.se

2012-11-29 @ 20:02:46
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Cissi

<3 Kraaaaaam på dig <3

Fika i Skuthamn= SJÄLVKLART!!!!!!! :))))))

Svar: Kram tillbaka!Jag väntar med spänning på fikat (och rundturen i da house):D
fridasfunderingar.blogg.se

2012-11-29 @ 20:10:30
URL: http://lillohman.blogg.se
Postat av: Malin B

Å gumman! Så SKÖNT att de funnit "roten"!!!
Du är verkligen värd idel solsken minst de närmsta hundra åren nu. Kram på dig!

Svar: Tack Malin! Du är så himla fin och omtänksam. Lämna mig aldrig! Kram!
fridasfunderingar.blogg.se

2012-11-29 @ 21:54:05
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: Liza

Skönt att det är gjort och hoppas du blir som ny!! :D
Fika på Skuthamns...YES!!!
Kraaaaaaaaaaaam

Svar: Det hoppas jag med! KRAM!
fridasfunderingar.blogg.se

2012-11-29 @ 23:02:04
URL: http://vardagslycka.blogg-se
Postat av: SvBG

Krya på dig, min vän! Kram! :-)

Svar: Tack vännen! Kram!
fridasfunderingar.blogg.se

2012-11-30 @ 22:47:16
URL: http://www.svenbertilgrahn.se
Postat av: LenaJL

Älsklingen då!! Krya på dig!! <3

Svar: Mår mycket bättre nu-äntligen kanske det blir vardag igen!
fridasfunderingar.blogg.se

2012-12-02 @ 07:01:26
URL: http://www.lillafavoriten.blogg.se
Postat av: Ullis

Krya på dig, sen vet jag att du får ett fortsatt bra 2012 <3

Svar: Tack Ullis!
fridasfunderingar.blogg.se

2012-12-02 @ 22:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback