Surprises just keeps coming!

Döm om min förvåning när jag gick nerför trappen på restaurangen,
och svängde runt hörnet. Där satt mina föräldrar, lillasyster, svärmor
och storasyster med make och barn och ropade "Surprise".
Middagen blev om möjligt ännu bättre när man fick fira med alla man
tycker mest om i hela världen!
 
Idag har jag, Maken och pojkarna varit på stan.
StorA hade en del pengar sen han fyllde år, så han ville verkligen på dit!
Leksaksaffären och spelbutiken fick sig varsitt besök, om än det inte
blev affär på båda....
 
Dessutom besökte vi nyöppnade Åhlens.
Där hittade sonen ett monster han vill ha.
 
Han kom till mig och frågade om han fick köpa den.
Fråga pappa, svarade jag eftersom jag höll på att kolla på barnkläder.
Monstret inhandlades och väl hemma upptäcker jag att det är
ett sånt där monster som rapar, fiser, härmas och allmänt lever om.
 
Jag grymtar lite om att det kanske inte var så bra att han fick köpa det.
 
Maken svarar då att jag hade sagt att att sonen fick köpa den varpå jag
replikerar att jag bad sonen fråga honom,
Sonen hade helt sonika sagt att han fick köpa den för mamma.
 
Och nej.
Den förslagne sonen var faktiskt inte Stor, utan LillA, två och ett halvt år.
 
Han behärskar uppenbarligen konsten med att spela ut sin föräldrar
mot varandra redan nu....
 
Nöjd kille sover med monstret (som tack och lov har en avstängningsknapp)

Kommentarer
Postat av: Eva

Hahaha...dom kan redan i tiiidig ålder...
♥♥♥
Kraaam Eva

Svar: Bevisligen....Detta kan bli tufft! ;-)
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Malin B

Vad KUL med surprise! =)
Han lär underhålla oss den "lille" också. =) Ser fram emot flera underhållningsvärden. För på DET är jag glad att det inte finns någon avstängsningsknapp.

Svar: Jag tappade hakan! Det var riktigt toppen!Och jag ska försöka se till att ni får ta del av även LillA:s tokigheter och klokheter. :)
fridasfunderingar.blogg.se

2012-10-06 @ 15:53:28
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: Cissi

Haha, lurig en :)

Vad kul med middagen!! Du har nu fin familj :)

Kraaaaaaaam

Svar: Den finaste familjen! Blev superglad!Och ja.
Han är lurig den lille krabaten..... :D
fridasfunderingar.blogg.se

2012-10-06 @ 19:27:26
URL: http://lillohman.blogg.se
Postat av: Fru Lejon

LillA kanske har lärt sig av StorA... Eller så är han ett geni i tidig ålder!

Svar: Eller så måste föräldrarna kanske både lyssna ordentligt och prata med varandra.Jag säger inte att det är så, men det kan vara så....
fridasfunderingar.blogg.se

2012-10-09 @ 15:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback