Vissa kallar det för "höst"

Här kallar vi det starten på VAB-säsongen.
De ringde från fritids precis innan jag skulle gå hem från jobbet idag.
En hängig StorA hade nästan somnat under mellis.
Så jag hämtade honom, lillebrodern och sen drog vi hem.
 
Han klagar över att det känns konstigt i kroppen och gör ont i halsen.
Så imorgon blir han och jag hemma trots att febertermometern
inte ger utslag än så länge i alla fall.
 
På fredag ska jag klippa mig.
För nu ser jag typ ut så här igen.
Ni vet.
 
Som kusin Dets mindre kända syster....
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Du kunde ju ha en stående tid hos min dotter! =)
Hon frågade mig om jag vill "vara modell" på skolan då de ska öva ögonbrynsfärgning/plockning. Jag nappade genast! Viskar: Trodde inte att hon skulle vilja ha dit mamma!!!
(Inte en endaste tanke på att "alla andra" är i skolan/jobbar...)

VAB-perioder är trista... =( Hoppas att det är en bacill som lämnar ert hus snabbt.
Kram!

Svar: Det skulle vara GULD att ha en stående tid hos henne, men i väntan på att avståndet mellan oss ska krympa så har jag hittat en superbra och trevlig frissa! Bacillen kom och for fort (för honom i alla fall). Vi hade en fin dag tillsamman och sen blev det skola/jobb på torsdagen :)
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback