Lördagskväll

Gårdagen var riktigt tung, eftersom eftermiddagen innebar begravning
och minnesstund. Många tårar och en del skratt, precis som det ska vara.
 
Idag har varit en skön slappardag.
Maken är bortrest, men jag och grabbarna har varit oväntat sams
med tanke på att LillA är i en trotsperiod.
På eftermiddagen kom svärmor och var med oss, och sedan kom
även lillasyster på besök.
Hon och jag har sett "Skönheten och Odjuret" med småkillarna, och
sen bestämde vi lite spontant att hon ska sova över.
 
Dessutom har jag henne att tacka för bloggens nya design.
Göra bilder och sånt kan jag göra,men inte lägga in...
 
Tack syrran!
 
Nu ska vi fortsätta se Körslaget!
 
 
Syrran och StorA (i sin onepiece) kramas lite så här på lördagskvällen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Å, så härlig kram vi ser där på bilden och du, så fin design din syrra har fixat!
En sådan syster skulle man ha. Att hitta på grejer spontant är det bästa jag vet. =)
Begravning går jag dock helst inte så gärna på...

Svar: Det är guld att ha syrrorna nära, och vi hade en riktigt toppenkväll och mysmorgon dessutom! :)
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Annika

Tungt med begravning, fast det är lite som du skriver att det brukar bli blandat tårar och skratt, minnesstunden brukar lätta upp det hela. Skickar en cyberkram!
Jättefin bild på din syster och sonen!

Svar: Visst var den fin! De övriga apade de sig istället på... Haha!
fridasfunderingar.blogg.se

2012-09-30 @ 12:01:07
URL: http://annikalindbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback