Nya tider

Det blev inget jobb för mig idag."Vanliga" nackvärken och de, tyvärr återigen
mer frekventa, magbekymrena satte stopp.
Jag träffade både sjukgymnast och läkare idag.
Det kändes bra.
Det känns som konturen av en plan finns.

En nyorientering måste ske efter att jag uppnått mitt stora mål senaste året.
Det mål jag uppfyllde(och mer därtill) när jag korsade mållinjen nere i
Stockholm förra helgen.

Har vilat idag och imorgon hoppas jag att allt återgår till vardag igen.
Vardag är ju faktiskt riktigt bra ibland.

Konstaterar att det verkligen är höst på riktigt hur nu det gick till.
StorA bad om handskar idag och jag kan inte klandra honom.
Imorgon börjar LillA om på Förskolan.
Undrar var jag lagt hans varma kläder?
 
 

Kommentarer
Postat av: Ullis

Bara att höra av dig, om du vill ha prommis sällskap ;-) Nästa år så kommer du jogga, det vet jag. Krya på dig och hoppas att nacken och magen blir bättre snart. Kram

Svar: Tack fina du! Ja, jag måste ligga i för att slå min tid! Du hänger väl med nästa år?
fridasfunderingar.blogg.se

2012-09-10 @ 18:36:54
Postat av: Malin B

Du får gärna hänga på promenader här också, vi går ju ändå varje kväll - om vi inte joggar. Men ute en sväng hur som helst. Det är synd att det blir en sådan lång promenad om vi ska mötas på halva vägen. ;)
Pigga på dig fina du!
Rönnbär tycker jag är så himla fina förresten.

Svar: Tack för omtanken! Att mötas på halva vägen skulle ju vara nåt i hästväg till utmaning. Så kände jag ju iofs inför tjejmilenmålet också, så vem vet? Det kanske blir nästa stora mål?! :D
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Annika

Krya på dig, inte roligt att gå med värk och magbekymmer! Jag tycker hösten är underbar, i alla fall just nu, innan det blir alldeles för kallt.
Kram!

Svar: Tack fina du! Tyvärr blev jag hemma idag också...Får hoppas på att det gett sig till imorgon. Det är såååå tråkigt att vara hemma .Jag vill jobba!
fridasfunderingar.blogg.se

2012-09-11 @ 01:13:10
URL: http://annikalindbergs.blogg.se
Postat av: Ullis

Ja Frida det gör jag :-) Men bara ring om du vill ha nya promenad vägar ;-)

Svar: :)
fridasfunderingar.blogg.se

2012-09-11 @ 20:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback