Sommar och kjol...

... men jag skippade en kort tight kjol.
Däremot gick jag i shorts och badade massor i poolen. Jag och familjen har nämligen varit på vår resa till Gran Canaria nu och haft det så bra, såååå bra!

Barnen flög för första gången i sina liv. Efter första landningen sa StorA exalterat: Ska vi åka rutchkanan nu?
En besviken kille fick veta att så inte var fallet, men personalen tyckte det lät så roligt så grabbarna fick komma in i cockpit. Det uppskattades!

Vi bodde hur bra som helst på Playa Feliz vilket såg ut exakt som på reklambilderna! Vi hängde lika mycket vid våra pooler som vid de dylika på närliggande Orquidia där vännerna som höll oss sällskap första veckan bodde.

Vi åt på nästan alla närliggande ställen och gjorde utflykt till många av våra gamla ställen, men också till nya såsom Las Palmas och Palmitos park. Vi åt på flera olika ställen när det gällde lunch och middag, men frukost hade vi på hotellet. Det betydde doughnuts till frukostefterätt- varje dag. Frida tyckte mycket om det! Vi har också lärt oss att det finns en Bamsedans och att det är möjligt för en rödhårig att bränna sig- på smalbenen...


Finns mycket att säga men om jag ska fatta mig kort så var det batteriladdning på väldigt hög nivå!


Kommentarer
Postat av: Annika

Vilka härliga bilder! Förstår att ni haft det superbra :)

Svar: Jo, det var underbart!
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Fanny

Såå härligt ni verkar ha haft det! Kram från Umeå

Svar: Kram till dig som snart är i Piiiteeee! :D
fridasfunderingar.blogg.se

2013-04-14 @ 12:44:02
URL: http://ensidaavfanny.wordpress.com
Postat av: Cissi

Åh så skönt!!! :))))

Svar: Mycket!
fridasfunderingar.blogg.se

2013-04-14 @ 14:55:53
URL: http://lillohman.blogg.se
Postat av: Eva

Ni verkar ha haft helt underbart skönt !!! Lyckostar...längtar oxå till värmen...

♥♥♥
KRAAAM EVA

Svar: Någon resa inbokad?
fridasfunderingar.blogg.se

2013-04-14 @ 19:36:44
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Malin B

Men så härligt!!!
Välkommen hem för JAG är förstås glad över att du är HÄR.
Ser så härligt ut där i solen, gott också.

2013-04-14 @ 21:19:04
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: Malin B

Undrar jag hur många dygn LillA orkar vara uppe sedan då när det är ljust jämt. Jag har ju bara upplevt den där midnattsolen en gång och det VAR verkligen konstigt när det var ljust hela tiden!!!

Svar: Han somnar ju tack och lov, men det är mer kampen att få han att förstå att det faktiskt är kväll.... Kul att höra att du varit här uppe och sett midnattssolen. Man tar den lätt för givet när man bor här jämt!
fridasfunderingar.blogg.se

2013-04-21 @ 18:29:47
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback