Obalans

Jag kunde inte sova inatt. Försökte med allt, men det ville sig bara inte. Halv fem visade displayen på klockan sista gången jag kollade på den.
Gnolade ordet " Insomnia" till Loreens Euphoriamelodi. Hjälpte ju såklart föga men gav mig nåt att göra.

Tog en promenad när jag steg upp vid halv elva. Hade planerat att gå fort, men mina ömmande benhinnor ville annat.
Nåja. Runt kom jag i alla fall, men jag känner lite oro inför Tjejmilen som närmar sig med stormsteg.

Det enda bra med de här dygnet är att systersonen fyllt åtta år så vi fick gå på kalas och umgås med trevliga släktingar ( och fika är ju alltid gott).
Ikväll ska jag ramla ner i en färgburk eftersom vi målar lite på huset.

Om jag inte lyckas somna inatt så vet jag då inte vad jag gjort för fel, för har ju inte direkt latat mig idag...

Imorgon jobb och vardag.

Det blir bra det.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: saravillfara

Jobb och vardag för mig med.
Hoppas du sover godare inatt, det kommer du att behöva, bunkra lite energi inför veckan!
Ha en fin söndagskväll, och bra vecka, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback