Positivt, negativt och lite mittemellan

Jag kom igång med träningen ordentligt för ca en månad sen. Nu när jag känner att flåset sakta har kommit och jag försöker pressa mig så ger benhinnorna upp och gör ont som bara den.
Sjukt jäkla irriterande!!!!

Jag får väl trösta mig med att jag efter sju sorger, åtta bedrövelser och tre olika postorderföretag lyckades hitta träningskläder som är snygga, sköna och funktionella.
Sen att dojorna visade sig matcha var ju bara en bonus. :-)

Efter att ha jobbat och gått en plågsam promenad ska jag nu ta igen mig i soffan. Jag känner mig rätt trött efter dagen som varit.

StorA däremot, som började ettan idag, verkar oförskämt pigg och lär ha vansinnigt svårt att somna.
Nu SKA dock dygnet vändas tillbaka.

Ha en fin måndagskväll!



Kommentarer
Postat av: Malin B

Vad KUL att du hittat träningskläder du gillar!!!
Jag som är så snål brukar "återanvända" de som min tös inte vill ha längre... ;) Men nu har hon gått blivit så mycket mindre än jag så nu får jag nog "använda ut" dem jag har och så antingen gå ner lite i vikt eller helt enkelt få välja färg och form alldeles själv.
Hoppas att du får slippa alla plågor och bara må gott av motionen.
Själv är jag ganska "slö" nu när jag inte har en ivrig påhejjare på hemmaplan men minst en promenad om dagen (eller kvällen då) blir det ju. Det var skillnad förr när jag hade en pigg hund, då gick vi ju alltid ordentligt varje morgon också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback