Nära knock-out!

StorA gjorde illa sig på förra veckas idrottslektion.
De spelades parfotboll och han och hans kompis krockade.
Ett blåöga värdigt en boxare blev resultatet.
 
Så nu kallar vi honom för "StorA Balboa" här hemma.
 
Eller det kanske var någon som råkade kalla honom för "Rambo".
 
Denna någon kan ha varit jag.
 
Samma skådespelare är det ju liksom.
 
Sen att han heter "Rocky" var ju en annan femma.....
 
 
 
 
Idag är jag sjuk.
Det var jag inte när jag sa det så inte ens det kan jag skylla på.
Klant.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Pigga på dig!

Hoppas att Rambo också känner sig piggelin trots "knockouten".

Min förstfödde hade också nagellack med jämna mellanrum som liten... Jag lät honom hållas och han har absolut inte fått några men av det. ;)
Du verkar inte heller vara en som oroar sig för "sådant", sunt och bra tycker jag!
Nu för tiden har han ALDRIG nagellack förresten...

Svar: Haha! Jo Rockys blåöga är snart ett minne blott (inte blått( hihihihihiiii vad jag är rolig)!LillA har oftare nagellack än jag. Det är tur någon håller stilen här hemma!
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback