Även om man kommunicerar så....

StorA (lugnt): Jag vill va i fred.
 
LillA (ledset): Men jag vill va med dig.
 
StorA (allvarligt): Jag vill va ifred!
 
LillA (tydligt): Men jag vill va med dig!
 
StorA (höjer rösten): Jag vill va i freeeeed!
 
LillA(höjer rösten):Men jag vill va med diiiig!
 
StorA (skriker): JAG VILL VA I FREEEEEEEEEED!
 
LillA (skrikande): MEN JAG VILL VA MED DIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!
 
Pang.
Dörren stängs.
 
Maken håller på att skratta ihjäl sig, och jag kan inte låta
blir att fnittra.
LillAs kommentar när han hör oss?
Ett förnärmat"Det är inte roligt".
 
Förlåt kära barn. Förlåt!
Men det var baske mig klart underhållande....
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha :)))

Svar: Det var ännu bättre live! :D
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Malin B

Det tycker jag också - att det är underhållande. För oss som inte är inblandade. ;)

Svar: JA! Exakt! :D
fridasfunderingar.blogg.se

2013-02-23 @ 22:03:18
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback