Dåre!

Jag bryr mig inte om hur bråttom du har till vartän du är på väg.
Du får inte köra i hög fart och tvärnita precis utanför skolan
där min son går. En skola dit föräldrar, elever och syskon är på väg till
eller från.
 
Du kanske inte tänkte dig för för ditt barn satt i baksätet och
fick kasta sig ut efter din tvärinbromsning.
 
Min egen son var tryggt inne i skolbyggnaden.
 
Men ändå.
 
Du får inte köra i hög fart och tvärnita framför någon skola.
 
Och du?
 
Hann du ge ditt barn en kram ens?

Kommentarer
Postat av: SvBG

Detta välformulerade inlägg är värt en insändare i PT! Otroligt viktigt ärende som gör mig så upprörd!

Postat av: Maria

...så bra skrivet... Och det är sjukt hur enkel kör...usch....

2013-02-14 @ 17:54:27
URL: http://mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback