Dödsallvarligt

Jag har haft feber i helgen som var.
Mådde inte särskilt bra igår kväll och under natten.
Hade minimalt med feber imorse och ingen ikväll.
 
Håller alltså tummarna för att termometern visar noll imorgon så jag kan jobba.
Eller kanske inte "noll" på riktigt, jag vill gärna ha puls och så, men ni
fattar vad jag menar hoppas jag.
 
Hursomhelst. Den som lever får se.
 
Ha en fin söndag höll jag på att skriva.
Måndag menade jag. Måndag för bövelen!

*suck*
 
 
 
Förresten! Hallå! Hallåååååååååå!
Någon som kan ge ett boktipps eller sju? Gärna nåt romantiskt.
Är döööööless på deckare. Bokstavligen.
 
Tack på förhand!
 
 

Kommentarer
Postat av: LenaJL

Små citroner gula!

Svar: Tack! Har dock redan läst den :)
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Malin B

KÄRA DU, NOLL GRADER! var min första tanke. Blev himla orolig i några sekunder. ;)
Håller tummarna för att du ÄR piggelin.
Just nu läser jag Magnus Hedmans bok. Jag håller mig annars nästan alltid till deckare.;)

Svar: Jag vet. Det blev fel. Det blev inte noll grader idag som tur var. Däremot blev det febergrader och det gillar jag INTE. Mår inte vidare bra alls så jag ska äta nåt och sedan försöka sova bort bacillerna. Tack för tipset. Har redan läst den (i alla fall delvis). Deckare är bra, men jag har bara läst deckare känns det som. Behöver nåt nytt!
fridasfunderingar.blogg.se

2013-02-12 @ 06:39:29
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: Fru Lejon

"Jag är Zlatan" har jag just börjat läsa. Den killen har inte haft det lätt, men har ändå humor. Hoppas att febern är noll eller högre idag. :-)

Svar: Tack för tipset! Har dock redan läst den. Hoppas på jobb imorgon, men kroppen känns verkligen inge vidare....
fridasfunderingar.blogg.se

2013-02-12 @ 19:15:06
Postat av: Malin B

Aha! Nu ser jag ju att du har läst allting vi försöker tipsa om. ;) Då får det bli ett annat tips, så som jag brukar göra när jag letar läsbart: www.adlibris.se
Jag kollar där och så klickar jag hem dem på bibliotekets hemsida. Malin, en sann ekonom. ;)

Svar: Jag gillar att du tänker ekonomiskt åt mig också. Är värt att prova den sökningen!
fridasfunderingar.blogg.se

2013-02-13 @ 18:57:46
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: SvBG

Tips: "En dag" av David Nicholls. (Tyvärr har jag lånat ut mitt eget exemplar, annars hade du fått låna den).

Svar: Tack för tipset! Den var bra och hemsk på samma gång .Jag gillar ju liksom lyckliga slut. Läste den på semestern i sol under en palm som vaggade i vinden. Rätt skönt på alla sätt och vis!
fridasfunderingar.blogg.se

2013-02-13 @ 19:21:04
URL: http://www.svenbertilgrahn.blogspot.com
Postat av: Ann-Mari

Ha ha... Isfolket är jag helt insnöad i nu, för femtioelfte gången. Vet inte hur många gånger jag läst om hela serien..

Tipsar om Malin Wollin. Kul med viss igenkänningsfaktor :o)

http://www.adlibris.com/se/searchresult.aspx?search=quickfirstpage&quickvalue=malin wollin&title=malin wollin&fromproduct=False

Har precis hittat din blogg. Kommer tillbaka :o)
Ha det gott!

/ Ann-Mari

Svar: Tack och bock! VÄlkommen hit!
fridasfunderingar.blogg.se

2013-02-18 @ 19:52:43
URL: http://www.kyrkstigen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback