Jag är ståndaktig i alla fall

Tre av fyra i familjen har feber.
Jag är inte en av dem.
Det måste väl betyda attt "vara byggt på ett kvinnochassi"
är någonting bra?! Jag tror bestämt så!
 
För övrigt ska jag sluta kasta in en random bild när jag inte
ids fixa någon passande. Förra inlägget trodde till och med en
(inga namn nämnda) att det var en bild på en dildo.
Dagens skratt om ni frågar mig.
 
 
Hur som helst, det var en turfågel jag kastade in.
Närmare bestämt den nedan.
Dildo?
Det skriver den nog inte under på.....

Kommentarer
Postat av: Malin B

Törs nästan inte säga det eftersom jag är så fin i kanten men det nämnda var det jag också började tänka på... Nä, jag säger det nog inte för då kan det komma kommentarer typ "som man känner sig själv känner man andra" eller något i den stilen. ;)

Då håller jag tummarna för att febern inte slår rot i dej, naturen har väl "ordnat" så att de andra tre ska ha någon som passar upp på dem! ;)

Svar: Men Malin då ;)Jag är på benen än.Så kaxig som jag varit får vi hoppas att det håller i sig.....
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Ingela Carlstedt

Jag trodde den skulle symbolisera en kalkon med tanke på bidragen i lördagens första deltävling i melodifestivalen! :D

Svar: Önskar jag hade kommit på det där själv!
fridasfunderingar.blogg.se

2013-02-04 @ 08:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback