Perfekt tajming!

Det känns som det här med att skaffa TV i sovrummet skedde i rättan tid.
Många EM-matcher har jag sett här inne, även om jag faktiskt fick se Sveriges vinst idag på TV:n i vardagsrummet.

Den uppmärksamme kanske ser att något är annorlunda.

Nej, vi har inte målat väggarna i sovrummet. Vi har helt enkelt bytt sovrum. :)

Det är dock inte klart än så mer än så här får ni inte se denna gång.

Dags att se vem Sverige får möta i semi. Känns som en perfekt söndagsaktivitet så här dagen efter 250-årsfesten dagen före...

Ha en fin söndag!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Vi har också bytt sovrum - flera gånger om. Tror bestämt att det bara är i tv-rummet och köket vi inte "provat". I och för sig har det inte varit på eget initiativ utan det har varit de yngre förmågorna som sett fördelar i andra rum men nu när vi flyttade sist så tyckte jag att de minsann är så stora så de faktiskt har fått bestämma sig "hur de ska ha det" så då slog jag näven i bordet och vrålade:
"Jag flyttar inte flera gånger!".
Det har frågats lite försynt några gånger faktiskt men nix pix!
Vi har dock en tjock-tv i sovrummet. Men den matchar ju mig så bra eftersom jag fikar så mycket. ;)

Postat av: Malin B

Hej fina Frida! =)
Det är ju ett helt annat liv med yngre barn än lite äldre så SJÄLVKLART ska du hålla till i poolen, lekland och annat skoj än att sitta med näsan i datorn!!! (Eller mobilen för den delen...)
Mys och ha det gott. Det är ganska vanligt att bloggen bortprioriteras då det är sommar och ledigt men för mej är det tvärt om... Jag har mycket mindre tid när jag "jobbar jämt"... Alla är olika och det är just det som är charmen med oss människor.
Kram!

2013-07-29 @ 12:45:33
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback