Joddlaren vann

Jag har genomlidit finalen i årets Schlagertävling.
Det kändes som jag hört allt förut (är så nöjd med det skämtet)!
 
Anyway.
 
Jag bestämde mig för att tillslut rösta på Yohio, precis som
majoritetet av svenska folket. Det hjälpte dock inte.
Internationella juryn hade ställt till det med sina poäng.
Joddlaren vann. Inställningen och viljan att leverera är det
inget fel på i alla fall. Annars får jag lust att joddla när jag hör den.
You de ladi you de ladi hoppsan vilken dag liksom.
 
Jag var dock väldigt nöjd med att Bananen inte vann, och ännu mer
gladdes jag åt det faktum att han inte ens var nära att göra det.
Upptäckte dock till min fasa att LillA redan kunde texten när låten
gick igång. Jag måste ta ett allvarligt snack med hans fröknar till
veckan. Lära barn sådana där oljud.
Det måste väl strida mot läroplanen! Visst?!
 
Jag konstaterar bara att bananas are for monkeys och 
smaken är split.
 
Enda musikrelaterade jag hade liggande. Visst har jag snyggt iphoneskal!?
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Ja! Verkligen fint skal! Som ett bannaskal ju! ;)
Jag tycker att Robin var så SÖT när han vann. Jag tror minsann att det blir tantvarning på det uttrycket och känslan. ;)

Svar: Han var definitivt glad! Hoppas bara han inte blir övertaggad på eurovisionen bara!Och du är ju ingen tant! Vi är ju jämngamla har jag sagt!
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Cissi

Åh, tack för tipset!! :)))

Svar: Vi lärde oss det den hårda vägen! Hamnade i klistret så att säga ;)
fridasfunderingar.blogg.se

2013-03-12 @ 18:06:40
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback