Tacksamhet

 
Ibland slås jag av hur lyckligt lottade vi är.
När det kör ihop sig för oss så är det alltid någon som ställer upp.
Det är en välsignelse att vi alla bor så nära varandra.
Pojkarnas mormor, morfar, farmor och mostrar är inte bara 
ett telefonsamtal bort, utan också fysiskt blott minuter bort.
 
Idag vill jag bara vara tacksam för att de finns i, inte bara mitt liv,
utan också Makens och framförallt pojkarnas liv.
 
 
"Vänlighet är smittsamt-låt oss starta en epidemi"
 
"Kärlekt är det enda som ökar när man slösar med den".
 
Kramar och ♥/Frida
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja jag känner mig så lyckligt lottad att ha alla barnen med familjer max 20 min bort ! Det är lyx...

♥♥♥
KRAAAM EVA

Postat av: Malin B

Underbart! Ännu bättre är det när man verkligen KÄNNER att man är tacksam och lyckligt lottad.
Sa det förresten på jobbet i går när de med små barn var hemma dag efter dag efter dag med sina sjuka små barn:
-Det var sådana dagar det var så extra skönt att ha en farmor som sa: "H*n kan vara hemma hos mig!"
Då när de var lite "halvdåliga" alltså... När det är RIKTIGT dåliga brukar det ju bara vara föräldrarna som "duger"...

2013-03-21 @ 22:42:53
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback