Än slank vi hit, än slank vi dit (men inte slank vi ner i diket)

Jag och LillA har rantat ordentligt idag.
Vad sägs om att vi har lämnat storebror på skolan, åkt till BVC för 
treårskontroll, åkt till dagis för avslutningssamtal, hälsat på moster A
på hennes jobb, köpt morsdagspresent på stan, ätit lunch med mina kollegor 
och varit till tandläkaren för LillAs treårskontroll?
 
Klockan är inte ens tre än!
 
LillA var klok och taktikvilade i bilen på väg hem från lunchandet,
men jag kunde ju av förståerliga skäl inte göra detsamma.
 
Dessutom slog det mig just att det är städdag idag. SUCK!
 
Ajja.
Lite musik på hög volym så är det väl klart på någon timme.
 
En ovanligt effekiv dag för att vara jag, så då måååste jag ju delge
på detta sätt så jag kommer ihåg att man kan ha sådana dagar också.
 
Lev och må!
99 cm lång och 16,8 kg otung. 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag borde taktikvila jag också. Attans att klockslaget alltid syns när man har skrivit!
Lilla sötis där på bilden.
Min dotter var en centimeter längre än din son då hon var TVÅ år. Vikt minns jag dock inte... Just vikt är faktiskt något jag förtränger ganska ofta vid närmare eftertanke. ;) I alla fall min egen. Kan dock säga att jag är 180 cm lång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback