Jag tycker att jag är rolig i alla fall....

Nä,
Jag är inte frisk än.
Går tydligen den här typen av förkylning/influensa just nu i trakterna där jag bor.
 
Jag är såååå uttråkad.
 
Faktiskt är jag så uttråkad så jag gjorde den här till svågern som befinner
sig i Skottland och bara skriver "Aye" hela tiden....
 
 
Då sa min syster (tillika hans fru): "Gå och lägg dig".
Jag svarade bara: Aye.I will shut my eye.
 
Sen skrattade jag åt mig själv ett tag.
 
 
Men innan jag faktiskt gick och lade mig tog jag chansen att "hämnas på min
man". För några veckor sedan lämnade jag min telefon med honom medan jag 
gick på dansgolvet. Senare upptäckte jag att jag han massa notiser från facebook.
 
 
Anledningen? På min statusrad, och i mitt namn stod det:
 
"Jag har världens bästa man, och bra i sängen är han för han är så lik Anders Bagge!"
 
Så igår fick min Make en bakgrundsbild på sin facebooksida:
 
 
Jag skrattade åt att jag var så rolig. Ganska länge faktiskt.
Fint att jag roar mig själv liksom!
 
Med detta anser jag att vi är kvitt jag och Maken.
 
Och jag ska lägga mig igen för där tog orken slut...
 
Ha en fin helg!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Att kunna roa sig åt sina egna skämt är en av de bästa underhållningar som finns.
Pigga på dig hörrudu! Envisa baciller - gillar dig kanske lika mycket som maken, och jag tänkte jag tillägga. ;)

Svar: Mycket envisa baciller. Jag är så less på att bara göra ingenting för att jag inte orkar göra någonting. Sällskapssjuk är jag också nåt så fruktansvärt! Jag tycker om dig med, men det vet du ju!
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback