Old

 
Jag är officiellt gammal.
Glasögon på.
Har haft det av och till under uppväxten, men aldrig varit beroende.
Det kommer jag nog att bli nu.
 
Det känns som jag är konstant berusad när jag går omkring här hemma,
men dem på näsroten.Hela världen svajar liksom.
 
Dock blir det ju skillnad till det bättre också, det märker jag ju.
Som att att jag skriver det här utan att sitta framåtböjd som en ostkrok
för att kunna se någonting till exempel.
 
 
Så.
Förhoppningsvis försvinner "fyllekänslan" fort och jag
kan njuta av en bättre hållning och mindre kisande.
 
Vem vet?
Kanske huvudvärken minskar den också?
 
Ha en fin söndagkväll!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Gammal? Nu du Frida!
Däremot är du klok och snygg.
Fina bågar och vackra ögon!
Kram!

Svar: Äsch! :)
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: SvBG

Jaaaa, just det ja. Du hade glasögon i torsdags. Det tänkte jag inte på. Eller rättast sagt: Det var så naturligt att det inte var nåt konstigt alls. Med andra ord: Du passar i glasögon! :-)

Svar: Tack vännen! Det var snällt sagt!
fridasfunderingar.blogg.se

2013-10-14 @ 13:12:41
URL: http://www.svenbertilgrahn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback