4-års kalas

Imorgon fyller min stora lilla kille fyra år!
Det är alltså exakt fyra år sedan svärmor muttrade åt kylskåpet, Maken inte tog sig hem i tid från Spanien, och fyra år sedan jag fick åka ambulans för första gången i mitt liv.

Idag vankas det kalas, och redan nu är grabbarna ute och inviger nya studsmattan som blev första presenten.

Jag sa ju att ha kalas på en röd dag ställde till det när det gällde tårtan, men har man lite kreativitet själv, och en mor med MYCKET kreativ ådra så ordnar det sig. Så efter vårt jobb igår så bjussar vi på detta idag:

Förebild



Resultat:


Grattis i förskott älskade LillA!
Jag är så glad du finns i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Ni är helt fantastiska!
Så fin att LillA kommer att få svårt för att sätta tårtspaden i den! Iallafall om han är som jag var när jag var liten, jag sparade på allt fint godis! ;)
Grattis till jubilaren och till er som har honom nära!

Svar: LillA var väldigt nöjd med tårtan ( som förutom att vara snygg var väldigt god) :)
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback