Not pretty.

Tjohej!

Jag har inte skrivit nåt på ett tag. 
Vet inte varför egentligen, men jag saknar det och ska börja skriva oftare.

Men jag har varit lite upptagen med annat liksom.

Som tex drömma, planera och rita för en ombyggnation av huset. 
Dessutom har jag hunnit vara sjuk.
Jobbat en del. Fikat med hemvändare och andra härliga vänner. Klippt mig.
Varit med kidsen. Besök IKEA.

Lite av varje liksom.

Har övat på att ta selfies.
Går inte så bra.

Som synes.
Får väl fortsätta öva. 

Inte. ;-)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa, skriv oftare!!! (säger hon som inte skrivit nått nytt på gu vet när... skyller på instagram.)
Det där med selfies... Hur gör tonåringarna?? Man ser ju inte klok ut hur mycket man än försöker! :-P

Svar: Haha! Jo Instagram kan man ju alltid skylla på ;)
Undrar om det finns ngn selfieskola man kan gå???
Glad påsk på dig!
fridasfunderingar.blogg.se

2014-04-16 @ 23:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback