Piece of cake!

Det är svårt att förstå, men på tisdag är det LillAs fyraårsdag!
Tiden flyger lika fort som den kvast som ska bära mig till Blåkulla ikväll...

Kalaset blir dock på måndag då många är lediga. Oväntat bekymmer uppstod ju  då. Jag kan inte beställa sådana där fräcka tårtor från "min bagerska" då hon är ledig. LillA är dock bestämd på vad han vill ha: En miniontårta!
Det måste ju pojken få!

Så den där 33-åringen utan baktalang gör som alla andra hade gjort i hennes situation.

En stycke Minion


Hon ringde mamma.  


Så på söndag ska vi baka ( ja, jag ska också vara med). 

Ni lär få se resultatet om ni är snälla!







Kommentarer
Postat av: Malin B

Såklart grabben ska få den tårta han vill ha!
Perfekt att ha en mamma att ringa.
Guld värt.
Jag begravde min för exakt 11 år sedan...
Men hon var duktig på att baka då det begav sig! :)

Svar: Mammor är bäst! Känns skönt att göra det tillsammans dock! Jag måste ju också lära mig ngn gång! 😊
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback