Ett år till

Jag fyllde år igår, och idag bjöd jag de närmaste på fika. Blev en fin eftermiddag med surr!

Fick fina presenter och när kalaset närmade sig slutet slog inspiration och "ilet" till.
Mamma stylade om här hemma och det blev sååå fint! Jag bytte lite gardiner och sånt, pappa stökade upp på gården och Maken lagade mat. Mamma och pappa stannade på middag så det blev bonusmys med dem.

Ang stylingen så har jag tagit kort, men får inte överföringen att funka så bilder kommer så småningom.

Ha en fin kväll, det har jag!


En av presenterna :-)

Kommentarer
Postat av: Malin B

GRATTIS (i efterskott) fina Frida!!! =)
Vad härligt med bonusfixande.
En lysande present som är så fin måste jag också säga.

Svar: Tack min vän!
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback