Hola amigos!

Jag, familjen och hon som inte får nämnas på bloggen (men vi kan kalla henne för "svärmor") kom hem igår efter en vecka på Alcudia Pins på Mallorca.


En vecka i lugnets tecken bestående av bad, bad och bad, samt mat,dryck,mat,dryck repeat al fin....


Vi testade all inclusive och det var väldigt smidigt (speciellt när man har barn som är lite kinkiga i maten och de åt gratis).

En kväll ingick gratis middag på en "vanlig restaurang".
Vi fick tapas. Jag provade massor jag aldrig ätit förut.

Kräsna Frida provade musslor. MUSSLOR. Betyg: Aldrig mer.


Några korta:

Balkong med "havsutsikt". Spegel ej inkluderad i "all-inclusive"


Bästa köp: En solhatt
Betyg: Fem tantvarningar av fem möjliga.

Veckans upptäckt: Vattengympa!
Vilken grej alltså! Fem vattenplask av fem möjliga
Blev så peppad så jag funderade på att motionera mer, men informationen var aningens förvirrande...

Veckans citat:
Svärmor: "Frida få se på dig, du börjar bli brun. Du är ju nästan jämnprickig!"

Betyg: Antal ökning av fräknar-oräkneliga.



Jag är sååå glad vi for iväg!



Kommentarer
Postat av: Malin B

Fina, somriga Frida!!! :)
Jag skulle ge samma betyg till hatten och jag anar till musslorna... Har aldrig smakat men känns inte som min grej.
Denna typ av havsutsikt har min dotter i sin lägenhet! :) Bonus för allt spring i sju trappor.
Vattengympa skulle vara kul att prova.

Svar: Prova vattengympa och se vad du tycker!
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback