Nyårsafton

Årets sista kväll blev riktigt bra, trots förlusten i TP.
Vi spelar varje år, killar mot tjejer, och det är en himla
trevlig tradition!
Kvällen bestod av trevligt folk som åt god mat och efterrätt,
och umgicks däremellan.
 
Kan inte bli bättre!
 
Dessutom var det första gången jag kände mig nöjd med 
en dukning. Jag har en tendens att inte få till det nämligen.
 
 
 
 
Det kommer kanske någon årssammanfattning men idag är jag
för trött. Vattkoppepojken höll mig vaken till halv sju imorse...
 
 
Hoppas ditt nya år börjar bra!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Jätte fin dukning!
Det är alltid lite extra roligt att slå sig ner där det är fint dukat. Men hur trivsamt det är beror ju självklart på sällskapet! ;)
God fortsättning och god bättring för den lille pojken önskar jag naturligtvis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback