En vecka i juli

En varm vecka har nått sitt slut. I onsdags tog jag en spruta för min axel, och hade ont i två dygn. I torsdags fick jag i det närmaste värmeslag trots att jag druckit massor. Varje dag har avslutats med ett kvällsdopp.
 
Festivalen har varit i stan.
Det coolaste var att se sin egen, extremt duktiga, lillasyster uppträda på scen!
 
I övrigt fick barnen åka lite karusell och jag fick min obligatoriska suovas.
 


Lillebror väntar på att storebror ska åka klart stora karusellen och följa med honom till barnkarusellerna

 
Nyss drog ett åskoväder förbi, där det mullrade länge och bjöd på två strömavbrott.
 
Ser fram emot vad nästa vecka ska bjuda på!
 
 
Ja,så länge det inte är åska alltså.
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Coolt med uppträdande syrra! :)
Jag tror att "flera nära henne" också skulle kunna uppträda!

Svar: Haha!
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback