Vissen

Just nu känns det som livet går i 160 och det är ingen fart jag gillar att hålla.
Många tankar gällande jobb, framtiden, och vanliga saker såsom att komma ihåg att lämna rätt tider för barnhämtning, skicka med rätt saker på rätt skoldag, hålla koll på när Maken är borta mm mm mm mm.

Känns inte som jag hunnit bara "landa".

Idag när jag for till körövningen kände jag mig lite peppad, men samtidigt orkeslös och lite vissen.
Ungefär som blomman vid altaret.


Till skillnad mot blomman så kände jag mig energifull och levande när jag gick därifrån.

Hann med och handla också efteråt så nu slipper jag göra det i helgen.

På tal om helg: 
Skönt det är fredag imorgon! 


Mvh, 
Hon som ska försöka sakta ner hjärnan 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Vissna blommor kan vara vackra de också. :)
Jag hade inte ork att handla när jag åkte hem i kväll...
Men den som spar han har, även uppgifter. ;)

Svar: Absolut! Ha en fin fredag!
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Cissi

Ta hand om dig!! ❤️

Svar: Tack! :)
fridasfunderingar.blogg.se

2014-05-16 @ 08:35:23
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback