Frusen stämma?

När LillA och jag åkte in till stan igår morse ville han lyssna på musik.
Vi satt och sjöng med båda två, med härliga hesa morgonstämmor.
 
Mitt i låten "Slå dig loss" (från filmen Frost) vänder sig LillA mot mig
och utbrister exalterat:  Alltså mamma! Du låter preciiiiiiiis som Elsa!
 
Tänk vilken komplimang från en fyraåring!
 
Hur jag tydligen låter när jag är ouppsjungen... ;-)
 
Jag kan tipsa er om att det blir MER sång från Frida ikväll!
Den nya gospelkören jag har börjat sjunga i har sin första julkonsert idag!
Det blir inga låtar från Frost dock, men kom gärna och lyssna på gospel.
För det är (snart) advent!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Om det inte tog så lång tid att köra skulle jag komma på direkten!!! Vilka komplimanger han ger dig.
Du är en stjärna. Passar utmärkt i adventstid.

Svar: Ja, så roligt vi skulle ha om det inte var så långt, och tack för komplimangen ❤️
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback