Aj då!

Kommer ni ihåg att jag avslutade med att säga att vi skulle ta fram sparkcyklarna igår? Vi tog även fram de vanliga cyklarna.

Årets första cykeltur slutade med en rejäl vurpa för StorA och en spricka i armen. Efter fyra timmar på akuten fick vi åka hem och han sportade då ett tillfälligt gips. Ett nytt ska göras på måndag. 



Han har haft lite ont inatt och även nu på morgonen. Konstigt vore det väl annars tänker jag. 

Idag fick han dessutom ett migränanfall som han försöker vila bort.

Stackars min fina lilla StorA! ❤️



Kommentarer
Postat av: Malin B

Ååååå!!!
Stora kramar från mig!
Vilken start på våren...
Ni får rita något vackert på gipset sedan när han fått det riktiga.
Så håller jag tummarna för god bättring.

Svar: Jag ska vidarebefordra hälsningen! 😊
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback