Mer än lovligt bra!

Om än detta nog går till historien som blåsigaste påsklovsveckan så har det varit en bra sådan. 

Jag har varit ledig så jag och barnen har umgåtts. En dag var vi på stan och då passade vi på att köpa sommarskor. En annan dag var vi på lekland i hela fyra timmar utan att jag förgicks av leda.

Idag har jag försäsongstränat inför tjejmilen som bara är ynka 147 dagar bort. Nu njuter jag av möjligheten att få lite mer fräknar då solen visat sig.

Den här ledigheten kan jag inte klaga på. Visst, vi har "bara" varit hemma och gjort ingenting, men det är skillnad på att välja att göra ingenting kontra att vara tvungen att vara hemma som det var under sportlovet pga sjukstugan.

Nu ska det visst tas ut sparkcyklar till barnen. Oh happy day! 




Kommentarer
Postat av: Malin B

Att vara hemma då det betyder att man får och kan göra precis vad man vill när man vill är de bästa dagar jag vet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback