En utflyktsdag

Vi har haft en toppendag med min pappa samt storasyster med familj!
På dagens agenda stod en dagsutflykt till Lycksele djurpark.

Icke-allergiska och modiga människor klappade djur, alla åkte vi tåget runt djurparken, en del åkte karuseller och lekte i lekland och samtliga både åt och fikade.


En person stod dock för dagens kommentar, nämligen min käre far.

Vi har åkt in i Lycksele och pratar om Ansia camping som vi besökt många gånger genom åren på den tiden vi hade husvagn. 

Min far(tittar ut genom sidorutan): 
Jag tycker det ser tomt ut.





Vi passerade just då golfbanan.
😂😂😂😂😂


Kommentarer
Postat av: Malin B

Härligt att bli road på olika sätt! :)

Svar: 😀
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Liza/mormor

det är min man i ett nötskal 😂

Svar: Eller hur 😂😂😂😂
fridasfunderingar.blogg.se

2015-08-01 @ 10:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback