På pricken

Det enda bra med senaste veckornas skitväder är att jag sett alla avsnitt av den gamla serien "Goda grannar". Den håller än!
Tyvärr tog den ju slut och då hade jag inget att göra tyckte jag.

Igår klättrade jag på väggarna av tristess. Det brukar bli så när det blir för många dåliga väderdagar i rad.

Min man skickade ner mig på stan med utmaningen att jag inte skulle köpa nåt. Hur kul är det när man är en vinnarskalle?

Detta renderade i att jag bland annat provsatt soffor och kollade på nya matbord/matsalsbord för det skulle jag ju inte ha råd att köpa ändå tänkte jag. 

Det enda jag faktiskt köpte var solkräm ( som var slut sen Mallisresan) och det räknas inte hävdar jag medbestämdhet. Dessutom behövdes den ju idag! Yay!
Jag jobbar hårt på att bli jämnprickig igen nu när molnen äntligen skingrades så solen får synas.

Nu ska jag jobba vidare på prickarna! 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Å, sol!!!
Det är vi minsann inte bortskämda med men jag har ju lovat att inte klaga på vädret då jag fick en fin, solig och rolig student. Hela semestern har känts som höst...
Jag gillar hösten men inte lika mycket i juli som i oktober...

Svar: Vi verkar bara få en dag för molnen är här idag, igen. Tur jag maxade gårdagen!
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback