Sportlov my ass

Jag döper nog om den här veckan.
Hos oss har det inte varit "sportlov", utan "sjuklov" (inte för att sjukan på nåt sätt bad om lov innan den flyttade in).

LillA verkar äntligen vara frisk, men nu har jag trillat dit.

Tur jag har världens mest omtänksamma barn! Jag får vatten utan att be om det, mysstunder, vila på soffan och till och med får jag en av bara två biljetter som finns i hela galaxen till en ypperligt bra cirkus!


Det gör att det här lovet känns mycket bättre även om det inte alls blev som jag hoppats på för barnens skull.

Nu har mamma kommit hit med fika så jag avslutar nu.

Önskar dig en fin helg! 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Underbara barn!! Krya på dig/er! 😘😘
Kraaaaaam

Svar: Tack! ❤️
fridasfunderingar.blogg.se

2015-03-06 @ 12:44:35
Postat av: Malin B

Hoppas innerligt att bacillerna är färdiga hos er snart!
Men vilka omtänksamma killar.
Härlig biljett, tänk att vara så utvald!
Så en mamma som kommer med fika, många plus en sjuk dag.
Pigga på dig.

Svar: Jo, verkligen många plus! 😊
Jag hoppas bacillerna flyttar till månen snart för nu har de ju gått laget runt ett varv och det räcker då tycker jag.
fridasfunderingar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback