Inte optimalt just nu....

 
Hej på dig!
 
Jag är väl medveten om att min frekvens på blogginlägg går nedåt.
Det känns dock skönt att jag har kommit till en punkt då det inte stör mig, utan jag har accepterat att det är ju faktiskt JAG som bestämmer över mitt bloggande.
Inte för att ni klagar direkt, men så är det ju också sällan jag får kommentarer överhuvudtaget nu för tiden (undantaget Malin som alltid tar sig tid att göra det). :)
Jag kan själv tycka det är lite besvärligt att skriva dylika eftersom jag oftast läser från mobilen och det blir ett evinnerligt tryckande innan man ens får publicera nåt. Snacka om I-landsbekymmer dock....
 
Nåja.
 
Det är rätt mycket i livet just nu.
Det mesta är positivt, annat nödvändigt.
 
Smolket i bägaren är den ständiga huvudvärken jag dras med.
Det som är skönt är att veta att det inte beror på för lite aktivitet, då jag sedan i januari motionerar regelbundet. Jag kan inte heller minnas att jag gjort nåt speciellt som borde triggat huvudvärken.
Om jag ska vara riktigt ärlig så har jag ju ofta huvudvärk till följd av mina
nackproblem, men den huvudvärkstyp jag har nu är inte densamma.
 
Nåt kanske har hamnat i kläm? Vad vet jag liksom...
 
Hur som helst så börjar det vara outhärdligt att dras med den dygnet runt,  som jag
tyvärr görsedan en tid tillbaka. Att koncentrera sig, tex på jobbet, är något av en
utmaning kan jag säga. Att dessutom försöka vara en hyfsad mamma och inte
allt för otrevlig och gnällig människa är något jag strävar efter, men inte alltid lyckas med.
 
Andra ska ju dock inte behöva lida för att jag har det lite jobbigt just nu helt enkelt.
 
Lite som det här skrynkliga trädet känner jag mig....
 
 
På fredag har jag tid hos läkaren så förhoppningsvis kan jag få några svar,
eller remitteras till någon som kan ge mig det.
Tills dess fortsätter jag med piller, värme, spikmattor och vad helst annat jag kan komma på.
 
 
Ja, och sen önskar jag dig en fin onsdagkväll också! /Frida
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Skrynkliga träd är vackra! :)
Men jag vill ju inte att du ska ha ont. Jag som aldrig har ont har känt att jag har en rygg under några dagar denna vecka. Mina tankar gick genast till de som känner så varje dag. Jag förstår att humöret och orken sviktar då. Jag kurerade mig med "Ice" någonting från fotbollsspelarens husapotek.
Jag håller tummarna för att du får god hjälp!

Svar: Tack min vän, jag håller dig uppdaterad! ❤️
fridasfunderingar.blogg.se

Postat av: Johanna

Din blogg är faktiskt en av de lättaste att kommentera i från mobilen! De få kommentarer jag lämnar hamnar oftast här :-) Ja då förstår du ju hur sällan jag kommenterar! :-P Hoppas huvudvärken ordnar upp sig fort fort! Kram!

Svar: Är den? Trevligt! Och vad utvald jag känner mig. Tack kära du! 😊
fridasfunderingar.blogg.se

2015-05-06 @ 19:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback